Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (také dáke i “OP”) jsou platné pro nákup na internetovém obchodě Kinplast.cz, kterým je majitel společnost AgroSféra s.r.o. (dále jen “Prodávající” nebo “AgroSféra”), se sídlem Komenského 264/5, 500 03 Hradec Králové, IČ 10685529, DIČ: CZ10685529, Datová sch.: 2y2d76h. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 47310, Krajský soud v Hradci Králové, která je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, oprávněna vykonávat majetková práva k internetovým stránkách www.kinplast.cz. Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Prodávajícím a zákazníkem jako Kupujícím prostřednictvím internetového obchodu Kinplast.cz
Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího upravují tyto obchodní podmínky v souladu s ustanoveními § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.).
Zákazníkem internetového obchodu kinplast.cz (dále i “Webové stránky”) je kupující (déle i “Uživatel”, “Zákazník” nebo “Kupující”). Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupujícím jako spotřebitelem je každá osoba, která uzavírá smlouvu s podnikatelem mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Za kupujícího podnikatele se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s podnikatelskou činností, resp. související se samostatným výkonem svého povolání.
I. Webová stránka – internetový obchod kinplast.cz
Ochrana práv duševního vlastnictví
Vlastníkem a provozovatelem webové stránky je společnost AgroSféra, která je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů, oprávněna vykonávat majetková práva k této Webové stránce. Společnosti AgroSféra náleží veškerá autorská práva k vlastnímu obsahu, vizualizaci a designu webové stránky včetně veškerých vyobrazení na těchto stránkách, jakož i k databázím tvořícím její obsah.
Fotografie zboží zobrazeného na webové stránce mají ilustrační charakter, používají se výhradně pro prezentaci Zboží a mohou se mírně lišit od skutečné podoby Zboží. Všechny informace uvedené na webové stránce, včetně ochranných známek, fotografií, popisů a aplikací jsou chráněny právními předpisy. Každé jejich nepovolené použití, ať už úplné nebo částečné, představuje porušení právních předpisů.
Používání, správa a dostupnost Webové stránky společnosti AgroSféra
Každý, kdo navštíví https://kinplast.cz, je uživatelem těchto Webových stránek (dále jen „Uživatel nebo Kupující“) a je povinen se při jejich používání řídit platnými právními předpisy, jednat v souladu s dobrými mravy a těmito OP, nepoškozovat dobré jméno a práva společnosti AgroSféra ani práva ostatních Uživatelů.
Uživatel se zavazuje, že zejména nebude:
1. užívat jak celek, tak i jednotlivé součásti webové stránky jinak než pro vlastní potřebu, tj. zejména nebude nad rámec své potřeby kopírovat, stahovat a šířit obsah uvedených webových stránek bez předchozího souhlasu jejich vlastníka;
2. zasahovat jiným uživatelům do užívání webové stránky a jakýmkoli způsobem jim v užití této webové stránky bránit, pokoušet se vniknout do Uživatelských účtů jiných Zákazníků;
3. zakládat více Uživatelských účtů s úmyslem poškodit poskytovatele Služby, neoprávněně čerpat jednorázové výhody spojené s účtem Zákazníka nebo omezit přístup ke Službě jiným;
4. zasahovat jakýmkoliv způsobem bez souhlasu společnosti AgroSféra do obsahu či technické podstaty Webové stránky;
5. zasahovat do bezpečnosti Webové stránky;
6. využívat Webové stránky pro rozesílání nevyžádaných zpráv (spam) a řetězových zpráv, zasílat na tyto stránky viry nebo jakékoli nebezpečné či škodlivé programy.
Společnost AgroSféra je oprávněna závadný obsah z Webové stránky odstranit a požadovat a vymáhat po Uživateli, který zneužitím Služby způsobil společnosti AgroSféra škodu, uhrazení této škody v plné výši. Škodou se rozumí jakákoli škoda způsobená společnosti AgroSféra.
Společnost AgroSféra vyvíjí maximální úsilí ke zkvalitnění Služby a zajištění přesnosti, správnosti a aktuálnosti obsahu Webové stránky. Při používání Webové stránky může dojít k chybám nebo technickým problémům. V takovém případě, může Zákazník závadu nahlásit na email společnosti info@kinplast.cz.
Společnost AgroSféra si vyhrazuje právo omezit přístup Uživatelů k Webové stránce na dobu nezbytně nutnou k provedení oprav, údržby nebo upgradu systému či implementace nových prvků systému.
Zákazník souhlasí s tím, že společnost AgroSféra nenese odpovědnost za:
1. technické obtíže, přerušení fungování Webové stránky;
2. nekompatibilitu Webové stránky s koncovým zařízením, softwarem Zákazníka nebo s jeho připojením k síti elektronických komunikací;
3. chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webové stránky nebo v důsledku užití Webové stránky v rozporu s jejím účelem.
Společnost AgroSféra neodpovídá za jakoukoli škodu nebo ušlý zisk, který vznikl Zákazníkovi přímo nebo nepřímo v důsledku:
(a) přerušení fungování Webové stránky,
(b) neoprávněného zásahu Zákazníka nebo jakýchkoli třetích osob do Webové stránky,
II. Dostupnost produktů, náhradní produkty a uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná na Webové stránce společnosti AgroSféra je informativního charakteru a společnost AgroSféra není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Dostupnost zboží prezentovaného na Webové stránce je vázána na skladové zásoby a společnost AgroSféra dostupnost veškerého zboží negarantuje.
Stránky nejsou primárně určeny k nákupu zboží pro podnikatelské účely. Z tohoto důvodu si společnost AgroSféra vyhrazuje právo odmítnout objednávku Zákazníka, pokud je podle všech okolností zřejmé, že jde o objednávku pro podnikatelské účely.
Zákazník si vytvoří objednávku ze zboží, které společnost AgroSféra nabízí na Webové stránce. Vytvoření objednávky online znamená možnost vybrat si do svého nákupního košíku produkty zobrazené na webové stránce https://www.kinplast.cz.
Kupní smlouva mezi společností AgroSféra a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy společnost AgroSféra elektronicky potvrdí Zákazníkovi objednávku na jeho emailovou adresu uvedenou při registraci.
Zákazník je oprávněn změnit svou objednávku za podmínek uvedených v těchto OP. Pokud Zákazník zadá změnu své objednávky (učiní návrh na změnu kupní smlouvy), může dojít ke změně ceny zboží dle cen platných v den změny objednávky.
Dostupnost produktů zobrazená na stránkách https://www.kinplast.cz se může mírně lišit od skutečné dostupnosti produktů, takže AgroSféra nezaručuje nepřetržitou dostupnost všech produktů a dostupnost se řídí pořadím nakupujících.
Pokud zboží vybrané Zákazníkem není k dispozici, navrhne Zákazníkovi změnu obsahu kupní smlouvy a vyvine maximální úsilí, aby při dodání zboží nabídlo jiné produkty, jejichž vlastnosti a cena se co nejvíce blíží Zákazníkem vybranému produktu. Během výběru produktů má Zákazník možnost vyjádřit souhlas či nesouhlas s nahrazením produktů, a to jak na úrovni jednotlivého produktu, tak na úrovni celé objednávky. Cena, velikost balení a značka náhradního produktu se mohou lišit od ceny, velikosti balení a značky Zákazníkem vybraného produktu. Při dodání budou tyto náhradní produkty uvedeny v den doručení objednávky před jejím doručením.
V případě, že zboží objednané Zákazníkem po našem elektronickém potvrzení objednávky není dostupné nebo existuje jiný důvod, proč zboží nemůže být zákazníkovi doručeno, AgroSféra si vyhrazuje právo zrušit objednávku v souvislosti s předmětným zbožím, které není dostupné, nebo případně zrušit celou objednávku (kupní smlouvu), pokud žádné produkty nejsou dostupné a upravit konečnou cenu objednávky odečtením ceny zboží, které nebude společnost AgroSféra schopna dodat.
V případě, že Zákazník není spokojen s jakýmkoliv z náhradních produktů, může jej Zákazník vrátit. Zákazník je také oprávněn od smlouvy do 14 dnů od zakoupení produktů odstoupit a dodané produkty vrátit bez udání konkrétního důvodu.
III. Cena zboží, způsob její úhrady, náklady spojené s dodáním zboží
Cena zboží
Aktuální cena, včetně lepší ceny pro nové zákazníky, zboží je uvedena na Webové stránce. Cena zboží na Webové stránce může být společností AgroSféra měněna, a to kdykoliv, před dokončením objednávky Zákazníkem bez udání důvodu.
Aktuální cena zboží je koncovému Zákazníkovi vždy viditelná u karty produktu a před uzavřením kupní smlouvy, a to prostřednictvím Webové stránky. O kupní ceně zboží v příslušné objednávce bude Zákazník také informován při potvrzení této objednávky prostřednictvím elektronického potvrzení objednávky zaslaného na registrovanou emailovou adresu Zákazníka.
V případě návrhu na změnu kupní smlouvy ze strany AgroSféra, zejména u objednávek podnikajících osob a firem, může být Zákazníkovi ze strany AgroSféra předložen návrh na změnu ceny zboží u dílčích položek v již uzavřené kupní smlouvě. Tento návrh na změnu ceny je protinávrhem AgroSféra k návrhu Zákazníka na změnu kupní smlouvy, přičemž Zákazník není povinen tento návrh AgroSféra akceptovat. V případě, že tento protinávrh AgroSféra nebude ze strany Zákazníka akceptován, zůstává kupní smlouva v platnosti v původním znění, a to včetně ceny zboží.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Cenu zboží a případně náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy je kupující oprávněn uhradit prodávajícímu níže uvedenými způsoby:
- - v hotovosti na dobírku, platební kartou (pokud dopravce tuto možnost poskytuje) v místě určeném kupujícím v objednávce zboží
- - bezhotovostně převodem předem na účet prodávajícího č. 610685529/2010 vedený u Fio banky.
Cena za dopravu zboží a manipulační poplatek
V ceně zboží uvedené na Webové stránce není zahrnuta cena za dopravu zboží. Informace o ceně za dopravu zboží bude Zákazníkovi dostupná v okamžiku vytváření objednávky přes Webovou stránku. Kupující je povinen uhradit prodávajícímu společně s cenou za zboží rovněž náklady spojené se zabalením (pokud jsou vyčísleny), dopravou a dodáním zboží, a to v souladu s kupní smlouvou.
Prodávající je oprávněn požadovat po kupujícím zaplacení zálohy, popř. celou kupní cenu.
Splatnost ceny za zboží v případě bezhotovostní platby nebo platby platební kartou je 5 dní s tím, že závazek úhrady ceny za zboží je splněn okamžikem připsání částky odpovídající ceně za zboží na účet prodávajícího. Při platbě v hotovosti nebo platbě na dobírku je splatnost ceny zboží při předání/převzetí zboží.
Případné slevy z ceny za zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající vystaví po uhrazení kupní ceny kupujícím doklad, který předá, popř. zašle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, a to s hledem na způsob dodání zboží.
Uhrazením celé kupní ceny zboží nabývá kupující vlastnické právo ke zboží.
IV. Cena zboží se slevou, podmínky pro nákup s uvedenou slevou pro nové zákazníky
Tyto podmínky upravují použití a nárok na uvedenou slevu (červeně uvedená cena u jednotlivého zboží), která platí pouze pro nové zákazníky a cena se slevou je určena výhradně jednotlivcům a domácnostem. Nákup za ceny se slevou mohou mít všechni nový zákazníci – fyzické osoby s doručovací adresou na území České republiky, které souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami.
Zákazníkem za cenu zboží s uvedenou slevou se nemůže stát právnická osoba nebo fyzická osoba – podnikatel (při koupi zboží jako podnikatel); mezi právnickou osobou, nebo fyzickou osobou – podnikatelem a společností AgroSféra kupní smlouva v rámci internetového prodeje vůbec nevznikne. Právnické osoby a fyzické osoby podnikající – podnikatelé nemohou nakupovat za ceny se slevou (červeně uvedená cena u jednotlivého zboží). Ceny pro právnické osoby nebo fyzické osoby podnikající jsou uvedy u jednotlivých produktů jako přeškrtnuté. Technické vybavení nám nedovoluje upravovat ceny před dokončením objednávky a rozeznat identitu nakupujícího při objednávání.
Prodávající si vyhrazuje právo neprodat zboží za cenu se slevou, a to v případě, že existuje důvodné podezření, že nákupy uskutečněné jsou určeny pro obchodní účely (z hlediska objemu nákupů, požadavku na uvedení IČ a DIČ v objednávce) a nikoliv pro osobní spotřebu. Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu před vlastním dodáním zboží pro obchodní účely. Na změnu cen bude zákazník – podnikatel upozorněn protinávrhem po zanesení objednávky do systému před samotným vyřízením objednávky.
Před nákupem a uplatněním uvedené slevy si prosím pečlivě přečtěte tyto podmínky. Použitím slevy souhlasíte s těmito podmínkami.:
Způsobilost:
Cena se slevou pro nové zákazníky je k dispozici výhradně novým zákazníkům. Nový zákazník je definován jako osoba, domácnost, koncový spotřebitel, který u nás dříve neobjednal. Slevu lze použít jednou a nelze ji rozdělit na více objednávek. Při opakovaných objednávkách bude automaticky dopočítána původní uvedená cena u produktu.
Pro uplatnění slevy je vyžadována minimální hodnota objednávky 145 Kč včetně ceny za dopravu. Tato hodnota objednávky se vztahuje k hodnotě zboží před odečtením slevy.
Slevu pro nové zákazníky nelze kombinovat s jinými propagačními poukázkami nebo nabídkami. Lze ji kombinovat pouze s platným slevovým kupónem.
Pro produkty s uvedenou slevou platí standardní poplatky za doručení a náklady na dopravu.
Doba platnosti a výše slev:
Produkty se slevou pro nové zákazníky jsou platné po omezenou dobu. Dobu a výši slev určuje Prodávající. Produkty na hlavní stránce s časově omezenou slevou jsou platné po uvedenou dobu, pokud nedojde k jejich prodloužení nebo zrušení časově omezené doby.
Slevu na produktech lze uplatnit pouze jako součást objednávky v našem internetovém obchodě. Zpětné uplatnění slevy na dříve zadané objednávky není možné.
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění změnit nebo ukončit tyto podmínky slev a jejich používání včetně slevové časové kampaně na úvodní Webové stránce.
Právní účinek:
Tyto podmínky pro zboží se slevou a jejich používání představují právně závaznou dohodu mezi vámi a společností AgroSféra. Jakékoli zneužití nebo podvod týkající se slevy pro nové zákazníky bude mít za následek zrušení slevy a případně další právní kroky.
Využitím lepší ceny – slevy pro nové zákazníky potvrzujete, že jste si výše uvedené podmínky používání přečetli, porozuměli jim a souhlasíte s nimi.
V. Změna, zrušení smlouvy
Vzniklou kupní smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v případech, kdy zboží se již nevyrábí nebo předmětné zboží již dodavatel nedodává nebo se výrazným způsobem zvýšila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde.
VI. Dodání zboží
Zákazník při objednávce zboží na Webové stránce zadává adresu místa doručení, telefon a email jím objednaného zboží. Zboží je doručeno k hlavnímu vstupnímu vchodu budovy, jejíž adresa byla uvedena v objednávce Zákazníka jako místo doručení.
Možnosti dodání zboží jsou v souladu s kupní smlouvou následující:
-
- zaslání zboží prodávajícím prostřednictvím jeho smluvního dopravce, kterého si kupující nemůže určovat
-
- osobní dodání prodávajícím, umožňuje li tento způsob charakter zboží a možnosti prodávajícího
- - zboží může být dodáno i v dílčích dodávkách podle skladové dostupnosti.
Je-li prodávající v souladu s kupní smlouvou povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při jeho dodání. V případě, že z důvodů na straně kupujícího je třeba doručovat opakovaně, popř. jiným způsobem nebo na jinou adresu, než kupující uvedl v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním, popř. s doručováním jiným způsobem nebo na jinou adresu.
Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalů zboží, v případě, že kupující při převzetí zboží shledá jakékoli porušení obalu, je povinen tuto skutečnost nahlásit přepravci a učinit záznam na dokladu o převzetí zboží.
Pokud porušení obalu svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky, kupující není povinen zásilku od přepravce převzít. Pokud je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko spojené s volbou způsobu dopravy a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
VII. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu bez vad. U zakoupeného zboží je pro zachování práva z odpovědnosti za vady vždy nezbytné dodržet přesně předepsané návody a manuály, zejména pokud jde o montáž a způsob užívání zboží. Návody a manuály jsou dostupné na webových stránkách obchodu kinplast.cz vždy na stránce příslušného zboží popř. v sekci „manuály ke stažení“. Objednávkou zboží kupující zároveň potvrzuje, že mu byl návod či manuál k instalaci a užívání zboží zpřístupněn a kupující s ním byl obeznámen. Kupující je povinen vždy postupovat podle manuálu či návodu k montáži/užití zboží. V případě montáže či užití zboží v rozporu s návodem prodávající neodpovídá za jakékoliv a veškeré vady zboží. Kupující je povinen návod či odkaz na jeho umístění předat každé další případné třetí osobě spolu se zbožím a upozornit tuto osobu, že se musí tímto návodem řídit, jinak nemůže uplatnit svá práva z odpovědnosti za vady.
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
- - má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- - se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- - věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- - je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- - věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od kupní smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Uplatni-li kupující právo z vadného plnění (reklamace), potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání. Vyřizování reklamací spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kinplast.cz. Informaci o vyřízení reklamace kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím. Prodávající je oprávněn jednostranně započíst nárok na náhradu škody vzniklé na zboží oproti nároku kupujícího na vrácení kupní smlouvy.
VIII. Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Spotřebitel má v souladu s § 1829 odst. 1 občanský zákoník v případě, že je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupením od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 nemůže odstoupit od kupní smlouvy zejména:
- - dodávce zboží, které je upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- - o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- - o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něj obdržel společně s dokladem o nákupu. Pokud je vrácené zboží poškozeno, může prodávající uplatnit vůči spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě vzniklou škodu prokázat (např. zdokumentováním prostřednictvím fotografií, zápisem za účasti třetí osoby apod.). Prodávající v takovém případě vrací kupujícímu jen cenu sníženou dle tohoto odstavce.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího: info@kinplast.cz.
V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy a předání zboží, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízel, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. S ohledem na skutečnost, že prodávající nehradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, neboť prodávající upozornil spotřebitele o povinnost nést náklady spojené s vrácením zboží dle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.
Odstoupit lze také korespondenčně, všechny produkty, u kterých odstupujete od smlouvy, zašlete na adresu skladu prodávajícího: Jiří Brož, AgrosFéra, Vysoká nad Labem 204, 503 31 Vysoká nad Labem
Prodávající není povinen vrátit kupujícímu peněžní prostředky dříve, než od kupující obdrží vrácené zboží z titulu odstoupení od smlouvy.
IX. Reklamační řád, výňatek
Reklamace
Společnost AgroSféra Zákazníkovi doporučuje, aby zboží, které je při převzetí poškozené, nepřevzal. Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na povahu Zboží, nemusí být ze strany společnosti AgroSféra jeho reklamaci vždy vyhověno, a to zejména v případě, že nevytkl zjevné vady Zboží při jeho předání (např. při poškození ochranného obalu) a/nebo nepodaří-li se prokázat, že Zboží mělo vytýkané vady již při jeho předání.
Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
Celé znění reklamačního řádu, způsob reklamace, náležitosti a postup vyřizování reklamací naleznete ZDE.
Kupující-spotřebitel a kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, u „Zlevněného zboží“ zboží dle pravidel níže.
- Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Rozbaleno je poskytována záruka v délce 24 měsíců. Výrobek byl pouze rozbalený a může mít poškozený nebo náhradní obal, např. z důvodu nafocení zboží do našeho katalogu. Obsah balení je kompletní a zboží je v bezchybné kvalitě.
- Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Zánovní je poskytována záruka v délce 21 měsíců. Zánovní zboží mohlo být vyzkoušeno nebo krátkodobě používáno. Může nést známky lehkých estetických vad (např. drobné škrábance), které ale vizuálně příliš neruší a nemají žádný vliv na použitelnost. Zboží prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, obsah balení nemusí být kompletní, ale vždy obsahuje příslušenství nutné k neomezujícímu provozu výrobku.
- Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Použité je poskytována záruka v délce 12 měsíců. Použité zboží může nést známky předchozího používání. Po jeho vrácení prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, všechno potřebné příslušenství k provozu výrobku, je ale vždy součástí balení.
Hodí se vědět (výňatek z reklamačního řádu):
Práva z odpovědnosti za vady Zboží
- Zjevné poškození Zboží nebo jeho obalu při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není povinen takovéto Zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje Prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost Zboží a kompletnost jeho příslušenství.
- Při osobním odběru Kupujícím, je okamžik převzetí Zboží okamžikem přechodu nebezpečí škody na Zboží z Prodávajícího na Kupujícího. Jestliže Kupující Zboží neprohlédne při převzetí, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady (např. chybějící příslušenství) mělo Zboží již v době přechodu nebezpečí škody na Zboží. Pozdější reklamace neúplnosti Zboží nebo vnějšího poškození Zboží nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat. Prodávající má však možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
- Reklamaci Zboží může Kupující-spotřebitel uplatnit osobně na určeném místě prodávajícího nebo reklamované zboží zaslat přepravní službou na adresu včetně přiložení potřebných dokladů: Kinplast, Vysoká nad Labem 204, 503 31 Vysoká nad Labem
- V případě, že Kupující – spotřebitel využije svého práva vyžadovat odstranění vad opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, může Kupující uplatnit právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu a urychlit tak vyřízení své reklamace.
- V případě, že Kupující bude zasílat Zboží Prodávajícímu nebo přímo určenému výrobci přepravní službou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované Zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého Zboží by měl zásilku označit příslušnými symboly. Zásilka by měla obsahovat reklamované Zboží (včetně kompletního příslušenství a případných dárků, které obdržel se Zbožím), doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, detailní popis reklamované závady a správné kontaktní údaje Kupujícího.
- Kupující je povinen prokazatelným způsobem doložit, že Zboží bylo zakoupeno v internetovém obchodě kinplast.cz. Optimální je originál dokladu o zakoupení Zboží nebo řádně vyplněná objednávka s jejím číslem.
- Práva z odpovědnosti za vady Zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla:
- mechanickým poškozením a neodborným zásahem do Zboží
- prokazatelně nedovolenými zásahy do zboží, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením nebo neodbornou montáží,
- prokazatelně nesprávným užíváním,
- užíváním v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými v popisu produktu, montážním návodem nebo v záručním listu,
- užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání,
- prokazatelně používáním v podmínkách, které neodpovídajíprostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy věci,
- prokazatelně neodbornou instalací a obsluhou,
- Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním, u Zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použitého Zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo Zboží při převzetí Kupujícím.
- Vada, která vznikla neodbornou montáží, zásahem do funkcí nebo jiným neodborným uvedením do provozu, je považována za vadu, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a provedeny Prodávajícím nebo jinou osobu na odpovědnost Prodávajícího.
- Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie, mechanický píst), bývá jeho obvyklá životnost při běžném užívání 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo Kupujícího reklamovat Zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.
- Na dárky, které Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen Zboží, které je poskytované jako dárek vrátit v původním stavu Prodávajícímu.
- Na žádost Kupujícího je Prodávající povinen poskytnout Kupujícímu písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Záruční list musí obsahovat název nebo obchodní firmu, IČO a sídlo Prodávajícího. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení Zboží obsahující údaje jako záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruční doba, určí Prodávající podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
- Právo na odstranění vady. Má-li zboží vadu, máte právo na bezplatné odstranění vady, a to podle vaší volby buď dodáním nového zboží bez vady nebo opravou zboží. Právo zvolit si způsob odstranění vady nemáte, pokud by byl vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný.
- Právo na přiměřenou slevu a odstoupení od smlouvy. Pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme, nebo se vada projeví opakovaně, nebo je vada podstatným porušením smlouvy, nebo je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nemáte, pokud je vada nevýznamná.
Záruční doba a způsob reklamace
- Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí Zboží. Projeví-li se vada Zboží v průběhu šesti měsíců od převzetí Kupujícím-spotřebitelem, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, pokud není prokázán opak. V případě koupě již použitého Zboží činí doba pro uplatnění práv z vadného plnění 24 měsíců. Pro Kupujícího–podnikatele činí záruční doba dvanáct měsíců.
- Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě. V případě výměny Zboží v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba.
- Má-li zakoupené Zboží uvést do provozu jiný podnikatel než Prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení Zboží do provozu, pokud Kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost. Datum uvedení Zboží do provozu je vyznačeno v dokladu o uvedení Zboží do provozu, který obdrží Kupující. Počátek záruční doby se tak odsouvá pouze v případě, že jsou splněny všechny podmínky výše uvedené. Pokud není splněna kterákoliv z nich, počíná záruční doba běžet ode dne převzetí věci.
- V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit nejrychleji odesláním zboží na adresu: Kinplast, Vysoká nad Labem 204, 503 31 Vysoká nad Labem
- Náležitosti reklamace: Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace, zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné.
- Při reklamaci je třeba:
- dodat na naši adresu reklamované zboží, doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
- sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.
- Vyřízení reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena v přiměřené době, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete v této lhůtě vyrozuměni a zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno. V případě, že reklamace nebude vyřízena včas, máte právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. Pokud bude vaše reklamace uznána, doba pro vytknutí vad se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.
- Náhrada nákladů reklamace. V případě reklamace máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy.
- Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží a po dodání reklamovaného zboží vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
X. Podmínky používání webových stránek
Před užitím výše uvedených webových stránek je potřeba se nejprve seznámit s těmito Podmínkami.
Vlastníkem a provozovatelem internetových stránek www.kinpast.cz a jejich subdomén (dále jen „webové stránky“) je společnost Prodávající AgroSféra s.r.o., která je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, oprávněna vykonávat majetková práva k těmto stránkám.
Jakékoliv další šíření obsahu webové stránky www.kinplast.cz pro jinou než osobní potřebu, zejména formou kopírování či dalšího zpracování bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele jsou zakázány. Poruší-li takto uživatel výše uvedených webových stránek tento zákaz a společnosti AgroSféra s.r.o. tímto vznikne újma, vzniká straně poškozené mimo jiné nárok na náhradu škody ve smyslu ust. § 2913 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Prodávající umožňuje prohlížení, stahování materiálů a sdílení z těchto webových stránek pouze pro osobní, nekomerční použití, a to za podmínky, že zůstanou zachována všechna prohlášení o autorských právech a vlastnictví uvedená v původních materiálech a všech jejich kopiích.
Právní odpovědnost
Informace zveřejněné na internetových stránkách poskytuje Prodávající a jejich účelem je informovat zejména o nabídce produktů a aktivitách společnosti. Informace zveřejněné na webových stránkách může Prodávající měnit nebo aktualizovat bez upozornění. Žádné materiály, informace ani jiné formy komunikace, které uživatel zveřejní na těchto webových stránkách, nebudou považovány za důvěrné ani soukromé a Prodávající za ně nepřebírá žádnou odpovědnost. Prodávající nenese odpovědnost za případné škody způsobené používáním webových stránek.
Obsah článků reprodukovaných na uvedených webových stránkách spolu se všemi doprovodnými informacemi jsou pouze informativního charakteru a v žádném případě nenahrazují odbornou pomoc, pokyny a odbornou péči. Prodávající nezaručuje přesnost, úplnost nebo užitečnost informací uvedených u zboží, v článcích nebo doprovodných informacích.
Prodávající použil přiměřené úsilí, aby zajistil, že webová stránka je bezpečná a bez chyb, virů a jiného škodlivého softwaru, nedává však v tomto ohledu žádnou záruku a uživatelé nesou odpovědnost za bezpečnost svých osobních údajů, počítačů a mobilních zařízení. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv narušení nebo nedostupnost těchto webových stránek. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv případné škody, které uživatelům mohou vzniknout v souvislosti s používáním webových stránek.
XI. Registrace zákazníka, uživatelský účet
Zákazník na základě vyplnění registračního formuláře na webové stránce získá přístup do svého uživatelského rozhraní (dále jen “Uživatelský účet“). Účet pro samotný nákup není potřebný. Ze svého uživatelského účtu může Zákazník editovat své objednávky a doklady k objednávkám.
Při registraci na webové stránce je Zákazník povinen uvést správné, přesné a pravdivé údaje. Zákazník se může registrovat pouze jednou, a to na základě první úspěšně ukončené registrace.
Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat, a to buď prostřednictvím e-mailu nebo přímo ve svém Uživatelském účtu. Údaje uvedené Zákazníkem v Uživatelském účtu a při objednání zboží jsou považovány Prodávajícím za správné. Opakované zakládání a rušení Uživatelských účtů Zákazníkem z jedné IP adresy je považováno za podstatné porušení těchto Obchodních podmínek.
Zákazník bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
-
XII. Ochrana fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávajícím
Veškeré informace o zpracování osobních údajů prodávajícím jsou uveřejněny zde.
XIII. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
XIV. Závěrečná ustanovení
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu.
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Nákupem kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
Kupující tímto potvrzuje, že měl dostatečnou možnost před uzavřením kupní smlouvy seznámit se v souladu s ustanovením § 1811 občanského zákoníku zejména s označením zboží a jeho popisem, s cenou za zboží, způsobem platby, způsobem dodání zboží a výší nákladů spojených s dodáním zboží, s údaji o právech z vadného plnění a o právech ze záruky. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním Zákona.
V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Obchodní podmínky platné od 1. 7. 2024