Zahradní skleníky Kinplast

Skleníky Kinplast

Zahradní skleníky Gampre

Zahradní skleníky Sanus

Zahradní skleníky Kinplast

Skleníky Gampre

Skleníky se sklem

Příslušenství pro skleníky

Automatický otvírač okna

Vytápění skleníků

Chovatelské potřeby

Chov slepic

Chov křepelek

Výběhy, klece

Líhně, inkubátory

Zahradní potřeby

Pařeniště

Zavlažování zahrady

Zavlažování skleníků

Zahradní hadice

Reklamační řád

Tento Reklamační řád je platný pro nákup na internetovém obchodě Kinplast.cz, společnosti AgroSféra s.r.o. (dále jen Prodávající), se sídlem Komenského 264/5, 500 03 Hradec Králové, IČ 10685529, v obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 47310, Krajský soud v Hradci Králové. Datová sch.: 2y2d76h, od 1. 1. 2024 a upravují práva a povinnosti mezi Prodávajícím a zákazníkem jako Kupujícím prostřednictvím internetového obchodu Kinplast.cz

Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
 
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
Zákazníkem internetového obchodu Kinplast.cz je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“. Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu produkty nebo služby.

I. Odpovědnost Prodávajícího

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
    • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Ke Zboží je přikládán daňový doklad a k některým výrobkům záruční list. Není-li ke Zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.

II. Práva z odpovědnosti za vady Zboží

  1. Zjevné poškození Zboží nebo jeho obalu při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není povinen takovéto Zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje Prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost Zboží a kompletnost jeho příslušenství.
  2. Při osobním odběru Kupujícím, je okamžik převzetí Zboží okamžikem přechodu nebezpečí škody na Zboží z Prodávajícího na Kupujícího. Jestliže Kupující Zboží neprohlédne při převzetí, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady (např. chybějící příslušenství) mělo Zboží již v době přechodu nebezpečí škody na Zboží. Pozdější reklamace neúplnosti Zboží nebo vnějšího poškození Zboží nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat. Prodávající má však možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
  3. Reklamaci Zboží může Kupující-spotřebitel uplatnit osobně na určeném místě prodávajícího nebo reklamované zboží zaslat přepravní službou na adresu prodávajícího.
  4. V případě, že Kupující – spotřebitel využije svého práva vyžadovat odstranění vad opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, může Kupující uplatnit právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu a urychlit tak vyřízení své reklamace.
  5. V případě, že Kupující bude zasílat Zboží Prodávajícímu nebo přímo určenému výrobci přepravní službou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované Zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého Zboží by měl zásilku označit příslušnými symboly. Zásilka by měla obsahovat reklamované Zboží (včetně kompletního příslušenství a případných dárků, které obdržel se Zbožím), doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, detailní popis reklamované závady a správné kontaktní údaje Kupujícího.
  6. Kupující je povinen prokazatelným způsobem doložit, že Zboží bylo zakoupeno v internetovém obchodě kinplast.cz. Optimální je originál dokladu o zakoupení Zboží nebo řádně vyplněná objednávka s jejím číslem.
  7. Práva z odpovědnosti za vady Zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla:
    • mechanickým poškozením Zboží
    • prokazatelně nedovolenými zásahy do zboží, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením nebo neodbornou montáží,
    • prokazatelně nesprávným užíváním,
    • užíváním v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými v popisu produktu, montážním návodem nebo v záručním listu,
    • užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání,
    • prokazatelně používáním v podmínkách, které neodpovídajíprostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy věci,
    • prokazatelně neodbornou instalací a obsluhou,
  8. Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním, u Zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použitého Zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo Zboží při převzetí Kupujícím.
  9. Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením do provozu, je považována za vadu, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a provedeny Prodávajícím nebo jinou osobu na odpovědnost Prodávajícího.
  10. Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie, mechanický píst), bývá jeho obvyklá životnost při běžném užívání 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo Kupujícího reklamovat Zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.
  11. Na dárky, které Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen Zboží, které je poskytované jako dárek vrátit v původním stavu Prodávajícímu.
  12. Na žádost Kupujícího je Prodávající povinen poskytnout Kupujícímu písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Záruční list musí obsahovat název nebo obchodní firmu, IČO a sídlo Prodávajícího. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení Zboží obsahující údaje jako záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruční doba, určí Prodávající podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
  13. Všechny produkty, které reklamujete, nebo žádáte jejich výměnu popřípadě opravu zašlete na adresu skladu prodávajícího:

    Jiří Brož, AgrosFéra, Vysoká nad Labem 204, 503 31 Vysoká nad Labem

     

III. Jak postupovat když... Je přijaté zboží poškozené

  1. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte! Převezmete-li poškozené zboží, nebo zboží, které by dle poškození obalu by mohlo být poškozené i v obalu, tak ihned sepište reklamační protokol s předávajícím řidičem. Při přebírání roly polykerbonátu doporučujeme ještě s řidičem překontrolovat zejména polykarbonát! Polyakrbonát má být u dopravce uložen pouze ve svyslé poloze. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Vždy po převzetí a pochybnosti proveďte podrobnou fotodokumentaci převzatého produktu a jeho součástí.
  2. Před samotnou montáží překontrolujte úplnost dílů a v žádném případě nesastavujte Zboží pokud nějaká součást chybí nebo je poškozena. Při nesplnění Záručních podmínek nebude výrobek přijat do záruční opravy. Záruční podmínky v této podobě jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné speciální záruční podmínky.
  3. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

IV. Záruční doba

  1. Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí Zboží. Projeví-li se vada Zboží v průběhu šesti měsíců od převzetí Kupujícím-spotřebitelem, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, pokud není prokázán opak. V případě koupě již použitého Zboží činí doba pro uplatnění práv z vadného plnění 24 měsíců. Pro Kupujícího–podnikatele činí záruční doba dvanáct měsíců.
  2. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě. V případě výměny Zboží v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba.
  3. Má-li zakoupené Zboží uvést do provozu jiný podnikatel než Prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení Zboží do provozu, pokud Kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost. Datum uvedení Zboží do provozu je vyznačeno v dokladu o uvedení Zboží do provozu, který obdrží Kupující. Počátek záruční doby se tak odsouvá pouze v případě, že jsou splněny všechny podmínky výše uvedené. Pokud není splněna kterákoliv z nich, počíná záruční doba běžet ode dne převzetí věci.

V. Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  2. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu bez vad. U zakoupeného zboží je pro zachování práva z odpovědnosti za vady vždy nezbytné dodržet přesně předepsané návody a manuály, zejména pokud jde o montáž a způsob užívání zboží. Návody a manuály jsou dostupné na webových stránkách obchodu gampre.cz vždy na stránce příslušného zboží popř. v sekci „manuály ke stažení“. Objednávkou zboží kupující zároveň potvrzuje, že mu byl návod či manuál k instalaci a užívání zboží zpřístupněn a kupující s ním byl obeznámen. Kupující je povinen vždy postupovat podle manuálu či návodu k montáži/užití zboží. V případě montáže či užití zboží v rozporu s návodem prodávající neodpovídá za jakékoliv a veškeré vady zboží. Kupující je povinen návod či odkaz na jeho umístění předat každé další případné třetí osobě spolu se zbožím a upozornit tuto osobu, že se musí tímto návodem řídit, jinak nemůže uplatnit svá práva z odpovědnosti za vady
  3. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  4. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od kupní smlouvy odstoupit.
  5. Neodstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Uplatni-li kupující právo z vadného plnění (reklamace), potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání. Vyřizování reklamací spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kinplast.cz. Informaci o vyřízení reklamace kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím. Prodávající je oprávněn jednostranně započíst nárok na náhradu škody vzniklé na zboží oproti nároku kupujícího na vrácení kupní smlouvy.
  6. Kupující-spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech uvedených v NOZ a Zákoně. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné v okamžiku, kdy je mu předáno nebo doručeno prohlášení Kupujícího-spotřebitele o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny zákonné podmínky dle §2001 a násl. NOZ V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.
  7. V případě odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vrátit Prodávajícímu kompletní Zboží včetně veškerého příslušenství. Adresa pro vrácení zboží: Kinplast, Vysoká nad Labem 204, 50331 Vysoká nad Labem.
  8. Pokud má vadu zboží, které bylo prodáno jako použité nebo bylo prodáno se slevou zohledňující jeho nižší kvalitu v době prodeje, má Kupující–spotřebitel místo práva na výměnu Zboží právo na přiměřenou slevu.
  9. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu peněžní prostředky dříve, než od kupující obdrží vrácené zboží z titulu odstoupení od smlouvy.

VI. Vyřízení reklamace

  1. Kupujícímu–spotřebiteli musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající a Kupující-spotřebitel nedohodnou na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace v souladu s ust. § 605 NOZ. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu–spotřebiteli přiznávají stejná práva jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Lhůta 30 dnů není závazná vůči Kupujícímu–podnikateli.
  2. Kupující-spotřebitel se může o výsledek reklamace sám zajímat na e-mailové adrese: info@kinplast.cz, nebo na telefonním čísle: 608 847 950.
  3. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu, případně autorizovanému servisu, veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně vyzkoušení nebo demontáže výrobku). Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.
  4. Kupující je povinen předat Zboží do reklamačního řízení kompletní. Dále doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, podrobný popis závady a úplné kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail). V případě, že Kupující nedodá Zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.
  5. Při uplatnění reklamace obdrží Kupující písemné potvrzení - reklamační protokol, který mu slouží jako doklad při vypořádání reklamace. Kupující je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu. V reklamačním protokolu jsou informace, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je Kupujícím-spotřebitelem požadován. Pokud Kupující-spotřebitel výrobek do reklamačního řízení zaslal přepravní službou, obdrží reklamační protokol e-mailem.
  6. Při jakékoliv návštěvě servisního technika u Kupujícího (např. při opravě skleníků, zimních zahrad apod.) je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takového protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
  7. Kupující-spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného Zboží. Kupující-spotřebitel o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
  8. Všechny reklamované produkty, zašlete na adresu skladu prodávajícího:

    Jiří Brož, AgrosFéra, Vysoká nad Labem 204, 503 31 Vysoká nad Labem

VII. Odmítnutí přijetí do reklamace

  1. Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
  2. Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci Zboží také v případě, že Zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.
  3. Z důvodu bezpečnosti při převážení Zboží a další manipulaci je Prodávající oprávněn odmítnout reklamaci Zboží také v případě, že není demontováno do přepravní velikosti v jakém Kupující Zboží převzal.

VIII. Vyzvednutí Zboží ze záruční opravy

  1. Po vyřízení reklamace Prodávající informuje Kupujícího buď prostřednictvím SMS, e-mailem nebo telefonicky. Pokud bylo Zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení zasláno na adresu Kupujícího.
  2. Prodávající vydá, případně zašle, Kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, popřípadě zdůvodnění zamítnutí reklamace.
  3. V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 20 Kč za každý započatý den prodlení s vyzvednutím Zboží.
  4. Při výdeji Zboží po vyřízení reklamace je Kupující povinen předložit doklad, který obdržel při přijetí o Zboží do reklamace, popř. musí prokázat svou totožnost.

IX. Záruční podmínky pro kategorii "VÝPRODEJ"

Kupující-spotřebitel a kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, u „Zlevněného zboží“ zboží dle pravidel níže.

  1. Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Rozbaleno je poskytována záruka v délce 24 měsíců. Výrobek byl pouze rozbalený a může mít poškozený nebo náhradní obal, např. z důvodu nafocení zboží do našeho katalogu. Obsah balení je kompletní a zboží je v bezchybné kvalitě.
  2. Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Zánovní je poskytována záruka v délce 21 měsíců. Zánovní zboží mohlo být vyzkoušeno nebo krátkodobě používáno. Může nést známky lehkých estetických vad (např. drobné škrábance), které ale vizuálně příliš neruší a nemají žádný vliv na použitelnost. Zboží prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, obsah balení nemusí být kompletní, ale vždy obsahuje příslušenství nutné k neomezujícímu provozu výrobku.
  3. Na Zboží v kategorii VÝPRODEJ - poznámka Použité je poskytována záruka v délce 12 měsíců. Použité zboží může nést známky předchozího používání. Po jeho vrácení prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, všechno potřebné příslušenství k provozu výrobku, je ale vždy součástí balení.

Hodí se vědět

  1. Záruční doba běží od převzetí zboží.
  2. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  3. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. Záruka se tedy nevtahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí.
  4. Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 
TOPlist